سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت موفق

این که آیا شما یک عکاس مستقل هستید ، یک فروشگاه سخت افزار دارید یا یک نوع مشاغل کوچک دیگر دارید ، یک وب سایت عالی برای موفقیت شرکت شما ضروری است. من به عنوان یک مدیر وب سایت که روی ساخت یا بازاریابی بیش از 100 وب سایت مشاغل کوچک کار کرده است ، می دانم که برای ایجاد وب سایت های تجاری عالی و جذاب چه چیزی لازم است.

 

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت استارتاپی جدید هستید یا سایت فعلی خود را م effectiveثرتر می کنید ، در اینجا 10 مرحله کلیدی برای شروع و کمک به وب سایت مشاغل کوچک شما برای رقابت م effectivelyثر در بازار آنلاین آورده شده است.

 

نمودار توسعه وب سایت

آیا به دنبال ایجاد یک وب سایت استارتاپ جدید هستید یا سایت فعلی خود را م effectiveثرتر می کنید؟ مراحل کلیدی برای ... [+] © RONSTIK - ADOBE STOCK را بیاموزید

ترویج شد

 

 

 

 

1. یک نام دامنه خوب بدست آورید

نام دامنه شما ، که به آدرس وب سایت شما نیز معروف است ، اغلب نقطه ورود به سایت شما است. مهم این است که برای اهداف استفاده و همچنین بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تأثیر خوبی بگذارد.

 

در اینجا چند نکته برای ارائه نام دامنه بهینه آورده شده است:

 

املا را آسان کنید سعی کنید از کلمات عامیانه ، ساخته شده و یا به شدت باطنی استفاده نکنید.

تا جایی که ممکن است آن را کوتاه کنید. هرچه کوتاهتر باشد ، به خاطر سپردن و تایپ صحیح آسانتر است.

از پسوند دامنه مناسب استفاده کنید. سعی کنید همیشه نام دامنه .com (برخلاف .net ، .co ، و غیره) باشد مگر اینکه استفاده از افزونه دیگری مانند .gov ، .edu ، یا .org مناسب تر باشد.

از اعداد و خط فاصله خودداری کنید. آنها به سختی به خاطر می آیند و نسبت به نام دامنه فقط کلمه ای زیبا و به یاد ماندنی نیستند ، و هنگام تلفظ نام دامنه ممکن است دچار سوء تفاهم شوند.

آدرس را برای تسهیل رشد آینده گسترده کنید. به عنوان مثال ، Amazon.com یک آدرس وب سایت بسیار گسترده تر از BooksOnline.com است و به آمازون اجازه می دهد تقریباً هر نوع کالای مصرفی را به جای کتاب فقط به فروش برساند ، همانطور که هدف اصلی آن بود.

اطمینان حاصل کنید که به یاد ماندنی است. با وجود تعداد زیادی وب سایت در اینترنت ، مهم است که نام وب سایت شما جذاب باشد تا مردم نحوه دسترسی به آن را در آینده به خاطر بسپارند.

درباره نام دامنه تحقیق کنید آن را در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا آدرس وب سایت مشابهی از قبل به صورت آنلاین وجود دارد یا خیر ، و در USPTO.gov جستجو کنید تا مطمئن شوید هیچ گونه علامت تجاری ثبت شده ای ندارد.

بررسی کنید که آیا قیمت مناسب است یا خیر. تعیین کنید که آیا می توانید آدرس وب سایت مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید زیرا اکثر نام های دامنه خوب انتخاب شده اند و باید از مالک فعلی خریداری شوند.

از اسامی بیهوده خودداری کنید. نامی را انتخاب کنید که معنایی را منتقل کند تا کاربران بلافاصله بدانند کسب و کار شما چیست. یاهو و گوگل نام های جذابی هستند ، اما نام تجاری آنها بسیار گران بود و ممکن است بودجه یکسانی برای مشاغل کوچک شما نداشته باشد.

ایجاد یک URL مناسب SEO در صورت لزوم ، سعی کنید یک آدرس وب سایت سازگار با SEO داشته باشید که شامل کلمات کلیدی و موقعیت مکانی است. به عنوان مثال ، "www.LasVegasElectrician.com".

2. خرید میزبانی وب امن و مقیاس پذیر با پشتیبانی فنی خوب

میزبان وب سایت (یا گاهی اوقات به عنوان ارائه دهنده میزبانی وب سایت از آن یاد می شود) شرکتی است که فناوری و خدمات لازم را برای مشاهده وب سایت در اینترنت ارائه می دهد. شما نام دامنه خود را به ارائه دهنده میزبانی خود متصل می کنید تا وقتی کاربران از آدرس وب سایت شما دیدن می کنند ، وب سایت شما که در حساب میزبانی خود ذخیره می کنید به آنها نشان داده شود.

 

بسته به نوع فناوری و پشتیبانی که انتخاب می کنید ، خدمات میزبانی می تواند بین 2 تا 100 دلار+ در ماه هزینه داشته باشد. در صورت خرید یک برنامه سالانه برخلاف برنامه ماهانه ، معمولاً می توانید تخفیف بگیرید.

 

در اینجا چند دستورالعمل برای انتخاب یک برنامه میزبانی وب خوب وجود دارد:

 

اگرچه می توانید یک برنامه میزبانی "سرور مشترک" با هزینه ای معادل 2 دلار در ماه دریافت کنید ، اما من معمولاً از این امر توصیه نمی کنم. میزبانی مشترک به این معنی است که شما یک سرور و منابع آن را با سایر مشتریان به اشتراک می گذارید ، که می تواند عملکرد سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین اگر یکی از وب سایت های دیگر سرور مشترک شما هک شده باشد ، ممکن است وب سایت شما نیز آلوده شود.

برنامه میزبانی "سرور اختصاصی" گرانترین گزینه است - هزینه می تواند بین 100 تا 2000 دلار در ماه متغیر باشد - اما این باعث می شود وب سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد. داشتن یک برنامه سرور اختصاصی به این معنی است که دستگاه سرور فیزیکی کاملاً به سایت شما اختصاص داده شده است. بنابراین ، همه منابع متعلق به شما است و از یک میزبانی مشترک ایمن تر است ، تا زمانی که فناوری بهینه باشد. با این حال ، بسیار گرانتر از آن چیزی است که اکثر مشاغل کوچک معمولاً مایل به پرداخت آن هستند. هنگامی که سایتی با عملکرد بسیار بالا دارید ، ممکن است این چیزی باشد که به آن نیاز دارید ، اما برای اکثر مشاغل اولیه و کوچک بیش از حد است.

سازش من معمولاً یک برنامه میزبانی "سرور خصوصی مجازی" (VPS) است که بهترین ها را در هر دو جهان ارائه می دهد. هزینه آن بین 20 تا 50 دلار در ماه متغیر است که برای خدمات میزبانی که دریافت می کنید مقرون به صرفه است. VPS دستگاهی است که به عنوان چندین ماشین تقسیم شده است ، و به همین دلیل از نظر هزینه و میزبانی مشترک دارای پتانسیل امنیتی و عملکرد مشابهی به عنوان یک برنامه میزبانی سرور اختصاصی است.

مطمئن شوید که شرکت میزبانی شما تلفن a دارد