سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات طراحی وبسایت

خدمات طراحی وب

طراحی وب سایت با در نظر گرفتن مشتری شما. طراحی وب مدرن بیشتر از ایجاد یک وب سایت جذاب درگیر است. در نظر گرفتن تجربه کاربر ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، سهولت استفاده و جزئیات فنی تنها چند عنصر هستند که در توسعه وب سایتی که برای عملکرد در بازار رقابتی امروز طراحی شده است دخیل هستند.

 

تیم طراحی و توسعه وب ما مجموعه ای از خدمات موثر را برای تسهیل رشد تجارت شما ایجاد کرده است. اینها شامل وب سایت های وردپرس و راه حل های تجارت الکترونیک با تمرکز بر قابلیت استفاده و طراحی واکنش گرا ، راه حل های تجاری خلاقانه که شخصیت را به کسب و کار شما تزریق می کند ، و برنامه نویسی سفارشی برای ایده هایی که برای تحقق آنها به کمک نیاز دارید.

 

چه برای وب سایت آنلاین خود نیاز به یک وب سایت ساده وردپرس داشته باشید ، چه یک وب سایت تجارت الکترونیک پیچیده تر ، تیم توسعه وب ما به شما کمک می کند تا دید شما را زنده کند.

 

لوگوی وردپرس

توسعه وردپرس

پلتفرم توسعه آسان ، آسان برای استفاده و موتورهای جستجو در حال حاضر در بیش از 35 درصد از همه وب سایت ها استفاده می شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) کاربر پسند ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی تغییرات را در حال انجام دهید.

 

آسان برای ویرایش

موتور جستجو دوستانه

بسیار قابل تنظیم است

محبوب ترین CMS در جهان

پورتفولیوی خود را مشاهده کنید

رایانه ، تبلت و تلفن هوشمند

طراحی وب واکنش گرا

با وجود بیش از 50 درصد از کل ترافیک وب از یک دستگاه تلفن همراه ، ایجاد یک وب سایت سازگار با تلفن همراه دیگر یک گزینه نیست-این یک ضرورت است. همه چیز با طراحی وب سایت واکنش گرا شروع می شود.

 

طراحی وب سایت واکنش گرا به وب سایت شما اجازه می دهد تا با هر دستگاهی که از آن مشاهده می شود خود را با آن تطبیق داده و تجربه مطلوبی را ارائه دهد. این بدان معناست که وب سایت شما بسیار عالی به نظر می رسد و برای کاربر در رایانه رومیزی ، لپ تاپ ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند بی عیب و نقص کار می کند.

 

هر وب سایتی که توسط Mainstreethost توسعه یافته است از طراحی وب پاسخگو استفاده می کند و کاملاً با هر دستگاهی که کاربران از آن به آن دسترسی دارند ، سازگار است.

 

سازگار با تلفن همراه

طراحی برای هر دستگاه

UX مثبت

به SEO کمک می کند

پورتفولیوی خود را مشاهده کنید

لوگوی ووکامرس

ووکامرس = تجارت الکترونیکی

یک پلت فرم تجارت الکترونیکی انعطاف پذیر ، که یکپارچگی یکپارچه را با وب سایت وردپرس شما ارائه می دهد. WooCommerce به شما این امکان را می دهد که بصورت آنلاین و 24 ساعته و 7 روزه با تجربه ای دلپذیر از مشتری که در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید ، بفروشید.

 

دارای بیش از 30 all از کل فروشگاه های آنلاین است

ساخته شده بر روی وردپرس

مدیریت آسان فروشگاه

بهینه سازی تجارت الکترونیک

توسعه تجارت

لوازم هنری برگزاری جام

طراحی گرافیک

برند شما زنده شد طراحان گرافیک حرفه ای ما دارای قابلیت های خلاقانه ای هستند تا شخصیت شرکت شما را در نظر بگیرند و آن را به طراحی بصری تبدیل کنند.

 

با ملاحظه دقیق طرح های رنگی ، تایپوگرافی و اصول اساسی طراحی ، تیم ما با شما در هر مرحله از راه در جهت ایجاد گرافیک های چشمگیر و مقرون به صرفه کار می کند که به داشتن نمایندگی از برند خود افتخار می کنید.

 

طراحی لوگو

اینفوگرافیک

طراحی کارت ویزیت

ایجاد کتاب الکترونیکی

خدمات طراحی گرافیک

میزبانی سرورها

میزبانی وب سایت

خدمات میزبانی مدیریت شده ما یک راه حل میزبانی وب انعطاف پذیر و کم هزینه متناسب با تجارت شما ارائه می دهد. به عنوان ارائه دهنده شما ، ما از کلیه عملیات میزبانی روزانه مراقبت می کنیم: به روز رسانی نرم افزار ، مدیریت سرور ، میزبانی ایمیل و پشتیبانی - تیم ما شما را تحت پوشش قرار داده است.

 

چه شما یک فروشگاه بزرگ تجارت الکترونیک باشید ، چه یک تجارت کوچک محلی ، میزبانی مدیریت شده ما امنیت و تخصص را ارائه می دهد ، در حالی که به شما اطمینان می دهد که وب سایت شما به صورت حرفه ای مدیریت می شود. و با نظارت مداوم بر سیستم ها و نرم افزارهای خود ، می توانیم امنیت وب سایت شما و امنیت داده های شما را تضمین کنیم:

 

99? آپ تایم

پشتیبان گیری روزانه

مرکز داده محافظت شده

راه حل های سرور مشترک و اختصاصی