سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش طراحی سایت برای افراد مبتدی

طراحی وب سایت جزء مهمی از فرایند توسعه وب است. اگر به طراحی وب علاقه دارید ، حدس می زنیم که شما دارای یک خط خلاق هستید. و چگونه می توانید از پرش و ایجاد اولین وب سایت خود هیجان زده نشوید؟ طراحی وب در مورد ایجاد یک اثر هنری کاربردی است - اما از کجا شروع کنید؟ اگر فکر می کنید قبل از شروع کار باید بدانید ، این راهنما به شما کمک می کند.

برای اولین طراحی سایت خود چیزی اساسی انتخاب کنید

به نظر می رسد این کار فاقد فکر است ، درست است؟ اما گاهی اوقات ما می توانیم بیش از حد جاه طلب باشیم و در نهایت دلسرد شویم. برای اولین پروژه خود ، ایده خوبی است که چیزی ساده و سرگرم کننده را انتخاب کنید. یک سایت تجارت الکترونیک پیچیده تر است و بهتر است وقتی تجربه بیشتری دارید با آن برخورد کنید.

وبلاگ مکان خوبی برای شروع است. این یک تمرین طراحی خوب خواهد بود و خواهید آموخت که چگونه یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) کار می کند ، که دانستن آن برای طراحی سایت های آینده مهم خواهد بود. از همه بهتر - لازم نیست از ابتدا شروع کنید. تعداد زیادی قالب وبلاگ وجود دارد که جمع آوری آنها را آسان می کند.

الگوها یک ابزار یادگیری ارزشمند هستند. مشاهده نحوه طراحی و گردآوری عناصر HTML ، CSS و Javascript بینش عمیق تری را در مورد آنچه باعث می شود یک طراحی کار کند ، به شما ارائه می دهد. برای ایجاد تغییرات و سفارشی سازی می توانید از الگوها به عنوان پایه استفاده کنید.

شاید شما نمی خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید - سعی کنید فعالیت های خلاقانه یا سرگرمی های خود را کنار بگذارید. ساخت ویترین برای مهارت های عکاسی یا مجموعه داستان های کوتاه شما چطور؟ ایجاد طرحی برای نشان دادن علاقه شما باعث ایجاد اولین پروژه لذت بخش می شود.

از طراحان دیگر الهام بگیرید

بدون شک با وب سایت هایی روبرو شده اید که با طراحی خیره کننده خود شما را مجذوب خود کرده اند.

یک سند الهام بخش با پیوندهایی به سایت های مورد علاقه خود ایجاد کنید ، یا آنها را علامت گذاری کنید. Pinterest مکانی عالی برای یافتن طراحی سایت عالی است - می توانید تصاویر ، جلد کتاب ، پوستر ، وبلاگ و سایر انواع کارهای طراحی را پیدا کرده و به آنها اشاره کنید. طراحان از کلمه "mood mood" برای این مجموعه ها استفاده می کنند. اگر خود را گیر کرده اید ، تابلوهای خلقی یک منبع مرجع سریع هستند. که شما می خواهید.

در خارج از اکتشافاتی که به تنهایی انجام می دهید ، مجموعه هایی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید.

آوواردز همیشه کارهای جدید و تازه و مجموعه های مختلف موضوعی دارد

Behance مجموعه ای فوق العاده از کارهای طراحی وب سایت است که در آن تمرکز بر کیفیت و خلاقیت است

Dribbble بر طراحان فردی تمرکز می کند و تالار گفتمانی را برای دریافت بازخورد و ارتباط با دیگران در مورد کار خود فراهم می کند

و البته ، به ویترین Webflow بروید تا انواع روش های استفاده مردم از پلت فرم طراحی ما را مشاهده کنید. چیزهای بسیار جالبی برای بررسی وجود دارد و تعداد زیادی الگو در دسترس است که می توانید به عنوان نمونه خود کلون کنید.

به دنبال منابع الهام بخش خارج از وب باشید

طراحی وب با یک زبان تصویری که در هر کجا یافت می شود ، مانند جلد یک رمان گرافیکی یا کیوسک دیجیتالی در بانک شما ، اطلاع رسانی می شود. چشم خود را برای تشخیص طراحی خوب بسازید و تجزیه و تحلیل کنید که چرا چیزی کار می کند یا کار نمی کند ، هر رسانه ای.

به تایپوگرافی توجه کنید

ما اغلب می خوانیم بدون اینکه حتی از حروف تایپ مطلع باشیم. به نوع تأثیری که هنگام مصرف محتوا دارید توجه کنید. آیا آن فونت موجود در منو قابل خواندن است؟ چه چیزی باعث می شود آن علامت دست نویس برای مشاغل محلی به خوبی کار کند؟ نامه ها همه جا هستند. هم کاربردهای خوب و هم بد تایپوگرافی را یادداشت کنید.

Typewolf یک منبع عالی برای پیگیری فونت های محبوب است. این فهرست دارای لیست های زیادی برای کاوش ، سایت ویژه روز ، و کتابهای جستجو با ترکیب فونت های دیدنی است. دیدن نمونه های واقعی تایپوگرافی که استفاده می شود مفید است و وب سایت هایی مانند Typewolf مکانی عالی برای مشاهده برنامه های کاربردی آنها است. آشنایی با فونت های مختلف به شما کمک می کند تا نوع مناسب را برای اولین طراحی سایت خود انتخاب کنید.

بگذارید هنرهای زیبا بر شما تأثیر بگذارند

آه ، آیا ما اشاره کردیم که یک تاریخ کامل از هنر وجود دارد؟ بسیاری از جنبش ها و هنرمندان هنوز هم امروزه کار خلاقان را شکل می دهند - به ویژه طراحان وب. در بخش طراحی وب و تاریخ هنر ما قدم بزنید تا بسیاری از دستاوردهای هنری برجسته را کشف کنید. نه تنها سرشار از اطلاعات ارزشمند است ، بلکه یک مثال عالی از چگونگی گرد هم آمدن محتوا و هنرمندی برای بیان یک داستان است.

یادگیری تاریخ هنر دانش طراحی شما را بیشتر می کند.

در مورد انواع مختلف طراحی تحقیق کنید

بسیاری از رشته های طراحی وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید. دانش طراحی محصول ، تصویرسازی و حتی نام تجاری می تواند حس خلاقیت شما را بیشتر توسعه دهد.

برای الهام بخشی که فراتر از طراحی وب است ، Abduzeedo نمونه های درخشانی را ارائه می دهد. چه هنر پوستر ، چمدان یا مبلمان باشد ، نمونه های فوق العاده ای از طراحی را خواهید دید که به درستی انجام شده اند. برای انواع مختلف طراحی باز باشید و به طور فعال به دنبال الهام باشید. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، طراحی اولین وب سایت شما آسان تر خواهد بود. آموزش شهود را آگاه می کند.

Abduzeedo یک مجموعه طراحی چند رشته ای از پروژه ها است که شیوه های طراحی صدا را در زمینه های مختلف به نمایش می گذارد.