سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استراتژی بازاریابی سایت فروشگاهی

استراتژی بازاریابی شما بخش مهمی از موفقیت مالی آینده کسب و کار شما است. در حالی که هر یک از تلاش های بازاریابی شما به طلا نمی انجامد ، اما راه های زیادی وجود دارد که می توانید کسب و کار خود را به سطح بالاتری از رشد برساند.

 

برای مشاغلی که از مشاغل کوچک تا متوسط ??(SMB) به سطوح سازمانی رسیده اند ، باید استانداردهای برنامه بازاریابی خود را به طور مشابه توسعه دهند. برای تبدیل شدن به یک کسب و کار کارآمد شرکت ، شرکت شما به یک استراتژی بازاریابی سازمانی نیاز دارد. خوشبختانه ، افزایش بازاریابی شما نباید پیچیده باشد. با چند استراتژی بازاریابی ساده و تاکتیک های اتوماسیون بازاریابی ، می توانید استراتژی بازاریابی سازمانی کسب و کار خود را با موفقیت تعریف و توسعه دهید.

 

بازاریابی سازمانی چیست؟

بازاریابی سازمانی از ترکیبی از استراتژی های متمرکز بر رشد و توسعه استفاده می کند. این تلاش ها با هدف حفظ پایگاه مشتری موجود و در عین حال هدف رشد نمایی دنبال می شود. یک استراتژی بازاریابی سازمانی از ترکیبی از استراتژی های چند کاناله یکپارچه استفاده می کند و خارج از تیم بازاریابی داخلی کسب و کار قرار می گیرد تا مخاطبان خاص خود را هدف گرفته و گسترش دهد.

 

برای استفاده حداکثری از کمپین های بازاریابی سازمانی ، مشاغل معمولاً از کارکنان حتی فراتر از بخش بازاریابی ، از توسعه دهندگان محصول گرفته تا سهامداران ، استفاده می کنند تا همه به طور م areasثر زمینه هایی را برای رشد احتمالی داخلی و خارجی شناسایی کنند.

 

چه چیزی بازاریابی سازمانی را متمایز می کند؟

مشاغل کوچک و متوسط ??(SMB) معمولاً تعداد نسبتاً کمی کارمند دارند ، از 0 تا 100 برای مشاغل کوچک و 100-1000 برای مشاغل متوسط. آنها همچنین منابع محدودتری دارند ، از جمله بخش IT کوچکتر و درآمد سالانه کمتر.

 

مشاغل کوچکتر که رویکرد بازاریابی چند کانالی را دنبال می کنند ، احتمالاً محدود به برنامه های رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی هستند و معمولاً به انواع ابزارهای بازاریابی SaaS که همتایان بزرگتر آنها برای به دست آوردن و حفظ مشتریان استفاده می کنند ، دسترسی ندارند.

 

شرکت های بازار متوسط ??(MM) دارای تعداد متوسطی از کارکنان هستند-تقریباً 100 تا 500 کارمند-و درآمد سالانه بیشتری نسبت به SMB ها در سال دارند. با درآمد بیشتر سالانه و نفوذ بیشتر در بازار و نرم افزارهای بازاریابی ، MM ها به احتمال زیاد برنامه بازاریابی گسترده ای خواهند داشت که بازوی خاصی از تجارت آنها به استراتژی های بازاریابی چند پلتفرمی اختصاص داده شده است.

 

با این حال ، این استراتژی ها بر اساس مشتری فعلی آنها متمرکز شده ، بدون نیاز به نگرانی در مورد توسعه فراتر از شبکه شخصی خود ، از مزایای آنها استفاده می کنند.

 

از سوی دیگر ، مشاغل سازمانی بزرگترین مشاغل در طیف خواهند بود. با بیش از 1000 کارمند و درآمد سالانه بیش از 1 میلیارد دلار ، مشاغل سازمانی منابع و دارایی های زیادی در اختیار خواهند داشت تا بتوانند رشد چشمگیری داشته باشند.

 

چالش هایی که بازاریابان سازمانی با آن روبرو هستند

در حالی که بازاریابی سازمانی می تواند برای اعضای تیم بازاریابی که بیشتر با تکنیک های بازاریابی SMB یا MM آشنا هستند ، ناامید کننده باشد ، با یک استراتژی بازاریابی فعال می توان بر دردهای فزاینده غلبه کرد.

 

1. افزایش مقیاس

یکی از اولین چالش ها بحث افزایش مقیاس است. در حالی که برخی از روش ها برای کاهش داخلی مقیاس بندی وجود دارد ، مانند تمرکز مجدد تمرکز کارکنان خاص بر بخش ها و پروژه های مختلف ، رسیدگی به برخی ویژگی های برنامه بازاریابی شما دشوارتر است.

 

متداول ترین مقصری که مشاغل سازمانی با آن دست و پنجه نرم می کنند ، هدف گذاری و شخصی سازی محتوا است - درک اینکه چگونه کسب و کار شما همچنان می تواند مشتریان خاصی را هدف قرار داده و روابط مثبت با مشتریان را در حین رشد نمایی تقویت کند.

 

حقیقت تأسف بار این است که بسیاری از بازاریابان سعی می کنند بدون هیچ کمکی از طریق این مبارزه سر به سر کنند. با این حال ، ابزارهای مدیریت محتوا برای مشاغل سازمانی موجود است که به آنها اجازه می دهد حتی در حال رشد نیز چابک باقی بمانند.

 

2. مدیریت روابط فروشنده.

مدیریت فروشنده به عملیات داخلی اطلاق می شود که کنترل موثر هزینه ها و خدمات را در رابطه با خدمات فروشنده شما امکان پذیر می کند. این راهی است که شرکت شما می تواند تمام فرایندها و رویه های فروشنده خود را در یک مکان مدیریت کند ، جایی که همه اسناد و ابزارهای مختلف SaaS قابل ردیابی و نظارت هستند.

 

مشابه استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا ، بازاریابان سازمانی هنگام افزایش برنامه بازاریابی خود ، گاهی از مزایای ردیابی و نظارت بر روابط فروشندگان چشم پوشی می کنند. این یک جنبه از استراتژی کلی بازاریابی شما است که نباید از آن غافل شد ، زیرا این یک راه اصلی برای اطمینان از شروع و تکمیل معاملات توسط هر یک از فروشندگان شما است.

 

3. تخصیص منابع.

به طور مشابه ، کسب و کار شما باید از راه های فعالیت کسب و کار شما به دقت ردیابی و مدیریت کند. این بدان معنی است که منابع موجود ، مواد مورد نیاز برای تولید ، سیستم های نرم افزاری و معاملات مشتری را دنبال کنید. برنامه های موفق بازاریابی سازمانی اغلب داده های شرکت خود را از طریق مدیریت می کنند